Įstaigos valdymo struktūros schema

Lopšelio-darželio valdymo struktūra

Lopšeliui-darželiui vadovauja direktorius, kuris skiriamas į pareigas ir atleidžiamas iš jų Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. Direktoriaus funkcijas reglamentuoja lopšelio-darželio nuostatai, pareigybės aprašymas. Direktorius atsako už vadybinių funkcijų paskirstymą, už įstatymų ir etikos normų laikymąsi, už lopšelio-darželio veiklos rezultatus ir visą lopšelio-darželio veiklą.

Lopšelio-darželio taryba – aukščiausia lopšelio-darželio institucija, telkianti tėvų (globėjų), mokytojų, darbuotojų ir socialinių partnerių atstovus svarbiausiems lopšelio-darželio veiklos tikslams ir uždaviniams numatyti ir įgyvendinti. Ją sudaro 3 tėvai ir 3 mokytojai. Tarybos funkcijas reglamentuoja nuostatai, patvirtinti direktoriaus įsakymu.

Darbo taryba atstovauja darbuotojų interesams.

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui yra atsakingas už ugdymo proceso organizavimą, planavimą, priežiūrą, ugdymo rezultatų analizavimą, metodinės pagalbos teikimą, socializacijos ir prevencijos programų koordinavimą bei vykdymą, projektinės veiklos organizavimą. Jo funkcijos reglamentuotos direktoriaus įsakymu patvirtintu pareigybės aprašyme.

Ūkvedys priskiriamas įstaigos vadovų ir jų pavaduotojų pareigybės grupei. Vadovauja ūkinei lopšelio-darželio veiklai, užtikrina įstatymų įgyvendinimą ir norminių aktų vykdymą bei vykdo pavaldaus jam nepedagoginio personalo darbo organizavimo procesą. Jo funkcijos reglamentuotos direktoriaus įsakymu patvirtintu pareigybės aprašyme.

Mokytojų taryba – lopšelio-darželio savivaldos institucija pagrindiniams mokytojų profesiniams bei ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro įstaigoje dirbantys mokytojai. Mokytojų tarybos veiklą reglamentuoja nuostatai, patvirtinti direktoriaus įsakymu.

Mokytojų atestacijos komisija – vykdo mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestaciją. Ji teikia informaciją mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams apie atestacijos tvarką, atestacijos programą, posėdžių datas ir atestacijos komisijos nutarimus.

Metodinė grupė nagrinėja ankstyvojo ir ikimokyklinio ugdymo turinio planavimo ir įgyvendinimo, vertinimo ir įsivertinimo strategijų įgyvendinimo klausimus, nustato metodinės veiklos prioritetus, svarsto ugdymo programos įgyvendinimo bei pedagoginio proceso organizavimo klausimus.

Grupių tėvų komitetai aptaria ugdymo turinį ir formas, ugdymo(-si) sąlygas, padeda spręsti vaikų ugdymo ir auklėjimo klausimus, organizuoti renginius, įgyvendinti įvairius projektus.

Vaiko gerovės komisija rūpinasi vaikui saugia ir palankia ugdymosi aplinka, orientuota į asmenybės sėkmę, gerą savijautą, brandą, individualias vaiko galimybes atitinkančius ugdymo(-si) pasiekimus bei pažangą, atlieka kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas:  organizuoja švietimo pagalbą vaikui, mokytojui ir vaiko atstovams pagal įstatymą; teikia siūlymus lopšelio-darželio vadovui dėl saugios ir ugdymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, socialinio ugdymo, prevencijos ir kitų programų įgyvendinimo.

Lopšelyje-darželyje veikia: Dokumentų ekspertų komisija, Darbo stažo nustatymo komisija, Supaprastintų viešųjų pirkimų komisija, Inventorizacijos komisija. Jų veiklą reglamentuoja nuostatai, patvirtinti direktoriaus įsakymu.