Nuo 1995 m. iki 2005 m. dalyvavome Danijos Egmonto Petersono ir ALF projekte „Ikimokyklinių įstaigų demokratizavimas“. Projektinis darbas nenutrūko. Jis vyksta ir toliau.
Parengti ir įgyvendinti projektai:
- Permainų dvasia dvikalbiame kaimo darželyje – mokykloje
- Mes ir aplinka
- Pasakos įtaka vaikų kalbai
- Vaizdinių priemonių įtaka vaikų ugdymui
- Vaikų ugdyme tėvai ir pedagogai – dalyviai ir partneriai
- Aš, mano teisės ir pareigos
- Aš – bendruomenės dalis
- Mes – europiečiai
- Mano gėlė
- Auginu medį
- Ąžuolynas džiaugsmu skamba
- Ąžuolynas tiesia draugystės ranką
- Papuoškim mūsų Ąžuolyną
- Šeimos įtaka ugdant vaiko sveikatingumo įgūdžius
- Ar tikrai esu saugus?
- Vaikų projektai – nauja Ąžuolyno patirtis
- Naujų Ąžuolyno edukacinių erdvių kūrimas
- Mažais žingsneliais į teatro meną
- Per gamtos grožį į vaiko širdį
Projektinėje veikloje dalyvauja vaikai, tėvai ir pedagogai.
Esame įgiję pakankamą projektinio darbo patirtį, galime teigti:
- projektų metodo elementai leidžia labiau pažinti vaiką;
- projektų metodas suteikia ugdymo turiniui lankstumo;
- projektų metodas įgalina plačiau taikyti tyrimo metodus;
- projektų metodas skatina aktyvesnį šeimos dalyvavimą.